nedelja, 7. julij 2013

Posiljeno zelje

Hitro pripravljena zelenjavna priloga. Posebej, če v hladilniku ni bilo druge zelenjave, zelje smo pač imeli, ker nam, zavito v krpo v polivinilni vrečki, zelo dolgo zdrži. In prav to se nam je zgodilo, ko smo razmišljali še o zelenjavni prilogi k polpetom in ajdovi kaši.


Z 4 osebe
olivno olje
1 čebula
4 stroki česa
1 zeljne glave
sol, poper
kumina

Na olivnem olju prepražimo nasekljano čebulo, da postekleni, dodamo na lističe narezan česen in premešamo toliko, da česen zadiši. Dodamo na širše trakove narezano zelje, kumino, poper in zalijemo z vodo toliko, da je zelje prekrito. Posolimo. Kuhamo do mehkega in na koncu pustimo, da večina vode povre.

1 komentar:

  1. Pred leti sem v Mariboru v hotelu Orel uživala ob obloženi kuhani govedini. Obložili so jo s čisto ta pravim praženim krompirjem, toplo (kruhovo) in mrzlo hrenovo omako, vinsko omako in seveda s posiljenim zeljem. Tega sem doma toliko krat poskušala sama skuhati (ob pomoči kuharske knjige Felicite Kalinšek, kjer sem dobila osnovni recept), dokler mi ni uspelo ravno prav skaramelizirati sladkorja, dodati ravno pravo količino kisa, kumine in zalivati z juho. Paradižnika nisem dodajala, pač pa sem jed izboljšalo s čisto malo soka od pečenke.

    OdgovoriIzbriši