sobota, 15. junij 2013

Krostata s kakijevo marmelado in jabolki

Zelo preprosta sladica, ki jo lahko pripravite tudi za nenadne goste. No, če so se napovedali vsaj kakšno uro in pol prej, ker se peče kakšno uro. Na zalogi pa morate imeti razvaljano listnato testo iz trgovine, kakšno marmelado, jabolka, jajca in sladko smetano. Prava gospodinja ima tele sestavine gotovo vedno pri roki. Kar se tiče testa, pa se zelo obnese Tante Fanny, čeprav nisem ravno za uvožene vnaprej pripravljene sestavine, še posebej, če tudi na naših policah ohranijo tuje ime. Blagovno znamko bi lahko vsaj poslovenili v teta Fanika ali kaj podobnega. Jaz sem imela tokrat na zalogi marmelado iz posušenih kakijev. Malo sem pobrskala po netu, da sem našla še hrvaško ime za ta vzhodnjaški sadež. Pravijo mu kaki jabuka ali pa japanska jabuka. Rabila sem ga namreč, da bi lahko sosedom, od katerih sem prijazno dobila solato, razložila, kakšno pecivo sem jim prinesla. To marmelado sem namazala pod nadev, na tak način lahko pripravite tudi krostato z marmelado iz kutin.
Sicer pa to sladico pripravljam tako, da na testo naložim najprej jabolka, nato zalijem z jajčno smetano in spečem skoraj do konca. Nato pa, deset minut pred koncem pečenja po vrhu namažem marmelado tipa podravkine marelične ali pa enostavno posujem s kristalnim sladkorjem. Recept za to krostato enkrat drugič, pravzaprav pa jo lahko z malo domišljije pripravite tudi po zgoraj opisani poti.
Odlično krostato lahko okusite v Gostilni Korte in pri Sonji.


Za veliki pekač
zavitek dvojnega listnatega testa
kozarček kakijeve marmelade
6 jabolk
3 dl sladke smetane
3 jajca
vaniljin sladkor
2 žlici sladkorja
naribana lupinica ene limone
lahko tudi malo cimeta

Testo razvaljamo na tanko in ga položimo na pekač, obložen s peki papirjem tako, da bo imelo kakšna 2 cm roba zavihanega navzgor. Premažemo ga z marmelado iz kakijev. Nanjo naložimo na rezine narezana jabolka. Zalijemo z razžvrkljanimi jajci, skupaj s smetano sladkorji in limonino lupinico. Najbrž je odveč napisati, da je treba limono prej dobro zdrgiti z vročo vodo. Krostato porinemo v pečico in jo pečemo kakšno uro na 180 stopinjah. Med peko vsekakor pogledujemo v pečico, če peka poteka kot je treba.

Ni komentarjev:

Objavite komentar