nedelja, 21. april 2013

Pirin kruh

Naj najprej priznam, da sem danes prvič spekla kruh iz pirine moke. Malo sem brskala po kuharskih knjigah, tudi tistih, ki so posebej posvečene kruhu. Na koncu sem se odločila kar za recept, ki je natisnjen na vrečki z moko. Kruh je zelo lepo uspel, pa čeprav ga nisem pekla v modelu. Pravijo namreč, da se testo iz pirine moke rado razleze. Meni pa so štručke kljub vsemu obdržale lepo obliko.



1 kg pirine polnozrnate moke
1 vrečka suhega kvasa
3 žličke soli
1 žlica sladkorja
4 žlice olivnega olja
6 dl mlačne vode

Del vode denemo na stran in v njej raztopimo sladkor in kvas. V moko naredimo jamico in vanjo vlijemo kvasec. Nekam bolj na rob sklede, stran od kvasca, posujemo sol. Dodamo še olje in večino preostale vode ter zamesimo testo. Potrebna količina vode je namreč odvisna od kvalitete moke, zato je bolje, če vodo dodajamo postopoma. Meni se je danes lepo izšlo s količinami iz recepta. Testo naj vzhaja kakšno uro, lahko tudi dlje. Oblikujemo štruce ali hlebce in jih pustimo vzhajati še kakšno uro. Z vodo poškropljene štruce denemo v že ogreto pečico na 230 stopinj. Tako pečemo približno 10 minut, še enkrat pošpricamo in zmanjšamo temperaturo na 180, na kateri pečemo še kakšne pol ure. Tole špricanje je potrebno zaradi hrustljajoče skorjice. Vsake toliko pogledamo v pečico, če skorja začenja rjaveti (črneti). V tem primeru štruce prekrijemo z aluminjasto folijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar