nedelja, 6. oktober 2013

Pečenka iz mlete govedine

Kot pečenka Stefanie, le brez v trdo kuhanih jajc na sredini. Kar nekaj časa sem se odločala za tole mesno poslastico. Mleto meso v moji kuhinji običajno konča v polpetih, lazanji, omaki bolonjeze, musaki, pasticciu, bureku ali pa polnjenih zelenjavicah. Danes smo imeli družinsko kosilo, zato nekaj več jedcev in priložnost za pečenko. Še prej sem pogledala nekaj receptov. Video od Novakovih, Ivačičev recept za sesekljano pečenko in malo po spletu. Moj recept je nekaj vmes.


Za 6 oseb
oljčno olje
½ kg mlete govedine
1 čebula
4 stroki česna
1 rdeč feferon
pol šopka peteršilja
2 žlici majarona
žlička muškatnega oreščka
sol, poper
3 kosi belega kruha
1 dl mleka
2 jajci
1 dl goveje juhe

Nasekljano čebulo, česen in kolobarčke feferona steklasto prepražimo na oljčnem olju in jih odložimo na stran da se ohladijo. Kruh razrežemo na kockice in ga namočimo v mleku, dodamo še jajca in vse skupaj sesekljamo s paličnim mešalnikom. Dodamo meso, začimbe, nasekljan peteršilj in čebulo s česnom in feferonom. Vse premešamo z rokami in na naoljenem pekaču oblikujemo štruco. Porinemo v pečico, ogreto na 180 stopinj. Po desetih minutah peke dodamo govejo juho, lahko pa tudi vodo. Pečemo še petdeset minut. Torej skupaj kakšno uro. Štruco narežemo na dva centimetra debele rezine. Postrežemo jo skupaj s pire krompirjem in zelenjavno omako. Mi smo danes imeli kumarično.

Ni komentarjev:

Objavite komentar