nedelja, 2. april 2017

Rahel biskvit za kolače

Dolgo sem iskala primeren recept za rahlo biskvitno testo. Ta recept, ki izhaja iz tistega za rumov kolač, bi že lahko bil približek cilju.
Tokrat sem ga pripravila z jabolki in nashiji. Uporabo slednjih ne priporočam. Nadejala sem se namreč, da bodo vsaj pečeni imeli izrazitejši okus. Pa ga niso imeli.


4 jajca
100 g sladkorja
100 g masla
1 dl mleka
150 g moke
1 pecilni prašek

Beljake stepemo. V drugi posodi penasto stepemo rumenjake s sladkorjem, nato dodamo še maslo. Vtepemo še mleko, zatem še moko s pecilnim praškom. Rahlo vmešamo še stepene beljake. Testo spečemo modelu za pecivo, ki smo ga prej namazali z maslom in posuli z moko. Pečemo ga pol ure na 180 stopinjah.
Sadje sem dodala po petih minutah peke. Vse skupaj sem posula še s kristalnim sladkorjem, a ni potrebe po tem. Brez bi bilo celo boljše.


Ni komentarjev:

Objavite komentar