sobota, 16. marec 2013

Tris testenin

Tris testenin je logistično zahtevna naloga. Posebej če se lotimo, poleg pripravljanja treh različnih omak, tudi lastne domače izdelave testenih izdelkov. Pravzaprav si je treba vse izračunati, da jih potem lahko hkrati, še vroče, ponudimo na krožniku. Dodatno pa je to še zahtevnejša naloga, če morate zadevo še fotografirati za blog. ¿Zakaj le?, se boste vprašali. 
John si je onega dne za kosilo zaželel tris. Iz domačih testenin. "Saj si od dobrega moža dobila strojček. To pa res ne more biti problem!" In, glede na moja nagnjenja, da rada ves dopoldan nekaj počnem v kuhinji, sem se naloge voljno lotila. Najprej testo za testenine. Potem počivanje, potem valjanje, nato izdelava tortelinov. Iz obrezkov testa, ki so ostali od tortelinov, sem naredila še srednje široke rezance in jih obesila na očiščene prečne palice naslonjal kuhinjskih stolov. Njoke sem k sreči že imela narejene in zamrznjene. Nato kuhanje treh vrst omak. Zaradi količine posode in pomanjkanja kuhalnih plošč, sem se odločila, da testenine skuham v eni vodi. To je bila prva napaka. Potem sem kar nekaj časa porabila, da sem tri vrste testenin ločila med seboj. Minilo je nekaj minut in testenine so se medtem hladile. Medtem sta dve omaki še brbotali na štedilniku, vražja pa je bila že pripravljena. V vmesnem času, ne vem točno kdaj, sem še na hitro pripravila mizo v jedilnici, oprala solato in jo začinila. Nato druga napaka. Torteline s paradižnikom sem želela fotografirati posebej, za ločen blog. Minila je še kakšna dodatna minuta. In nato še tretja. Pazljivo razmeščanje trisa po krožniku in fotografiranje. Mineta še kakšna minutka ali dve. In krožnik s trisom ponosno prinesem pred Johna, ki si vsekakor ni predstavljal vse čarovnije v kuhinji, ki se je morala zgoditi, da je dobil servirano jed iz domače pripravljenih testenin in sveže pripravljenih omak. Postreženimi s solatko (zanj jo pripravim posebej, ker ne mara aceta balsamica) in ravno prav ohlajenim vinom. V prebrisanih kozarcih. Jed je bila zaradi treh napak vsekakor že nekoliko ohlajena in John v velikem pričakovanju zaželenega trisa in predstavljanja okusov v svojih ustih že ves čas kuhe, ni skrival nezadovoljstva. "Mrzlo je". Krožnik je nesel pogret v kuhinjo. Moj nos se je podaljšal. Najbrž si predstavljate. Prvič, izpolnila sem njegovo željo. Drugič, za pisanje bloga, za katero je potrebno fotografiranje, me je spodbujal on. Kakorkoli že, za tris je treba narediti časovni načrt. In nikar ne fotografirajte pripravljenega krožnika.


Tale tris je pripravljen iz tortelinov s paradižnikovo omako, rezancev z vražjo omako in njokov z gobovo omako. Zraven lahko ponudite parmezan v kosu, da si ga sveže nariba vsak sam. Vino prilagodite enemu izmed okusov trisa. Midva sva pila merlot, ki je šel odlično k vražji in paradižnikovi omaki. H gobam pa bi bolje šel kakšen chardonejček.

Ni komentarjev:

Objavite komentar