nedelja, 26. junij 2022

Rižota z rukolo


Preden sem se lotila zapisovanja recepta, sem najprej polistala po rubriki rižot v blogu, da bi ugotovila, če sem recept že zapisala. In našla sem kar nekaj dvojno zapisanih receptov, sicer morda v majhnih odstopanjih glede recepture, a prav rižote z rukolo nisem našla. Pripravljala sem edinole ričoto z rukolino kremo in šparglji, kjer je bila predpriprava rukole nekoliko drugačna kot danes.

Od soseda v Istri sva dobila veliko vrečo pravkar nabrane rukole, greh bi bil zavreči jo, zato sem se odločila pripraviti kakšno jed, ki temelji predvsem na rukoli. Preiskala recepte na spletu, da bi našla kakšne hinte in osnovni je bil, da je rukolo dobro prej poblanširati, da bi se izločila grenkoba. In res, blanširana rukola ima nežen okus, kot špinača ali blitva.



Za 4 osebe

oljčno olje

maslo

1 srednje velika čebula

1 šalotka

4 stroki česna

280 g riža za rižote

200 g rukole

1 dl suhega belega vina

sol

poper

majaron

peteršilj

parmezan

Rukolo blanširamo in odcedimo. John bi rukolo še nasekljal, rekel je, da so bili listi preveliki. Meni se je zdelo, da so prav ti veliki listi, ki so objemali območja riža pika na i.

Na oljčnem olju in kosmu masla steklasto prepražimo nasekljani obe vrsti čebule. Dodamo še na lističe narezan česen, še malo popražimo in dodamo riž. Popražimo do steklastega leska in zalijemo z vodo. Solimo, popramo, dodamo majaron in peteršilj in kuhamo do skoraj mehkega. Med kuhanjem pozorno spremljamo, da rižu dodajamo dovolj vode. Torej, ko rižu manjka še malo do skuhanega, mu dodamo še deci vina, ki mu da opojno aromo in obogati okus. Ko vsa tekočina povre, vmešamo blanširano rukolo in kosem masla. Povsem na koncu vmešamo še nariban parmezan.

S kozarcem suhega belega vina.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar