četrtek, 23. marec 2017

Kuhan fižol v zrnju

Saj gre za enostavno jed, a kljub temu sem se odločila, da zapišem recept. Za vsak primer, če bi se katera izmed hčera spraševala, kako se skuha fižol v zrnju. Tudi jaz sem imela srečo, da sem imela prav v času kuhanja pri roki mamo, ki mi je svetovala, da v vodo s fižolom denem še manjšo čebulo, nekaj česna, korenja (ki pa ga nisem imela pri roki) in popra v zrnju. Povedala je še, če je fižol bolj svež, se kuha eno uro, če bi bil bolj star pa tudi dve.


suhi fižol v zrnju
manjša čebula
česen
koren
sol
poper v zrnju
lovor
oljčno olje
drobtine

Fižol najprej preko noči namočimo. Vode naj bo kar nekaj preko fižola, saj jo bo preko noči popil več, kot bi predvidevali. Fižol odcedimo, ga denemo v lonec skupaj z zelenjavo in začimbami in prekrijemo z vodo. Kuhamo eno do dve uri, odvisno od starosti posušenega fižola. Po koncu kuhanja fižolovko odlijemo, lahko jo tudi prihranimo za kakšno drugo jed. Na maslu prepražimo drobtine in jih posujemo po kuhanem fižolu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar