nedelja, 12. februar 2017

»Mehiška«

»Mehiška« je pri nas doma vedno dobro sprejeto kosilo. Ima vse elemente, ki jih družinski člani obožujejo – meso, zelenjavo, malce sveže zelenjave in čili.
Zjutraj se mi še sanjalo ni, kaj bom danes skuhala za kosilo. John si je včeraj zaželel mesa, mlajši hčeri je ljubša zelenjava. Jaz pa trenutno berem roman, ki se dogaja v Havani, tako da mi je, ko sem prelistavala kuharske knjige Novakovih in iskala ideje, potegnilo misli v okuse srednje Amerike (tudi Cuquita je občasno opisala pripravo kakšne začinjene jedi).


Na mehiškem krožniku so se v tortilji znašli mehiški fižol in fajitas, ob njej pa sveže guacamole (vse tri jedi so na povezavah na ime). Guacamole, sem tokrat, za razliko od recepta na povezavi, pripravila tako, da sem avokado pretlačila in dodala drobno nasekljano čebulo in češnjeve paradižnike. Tako naj bi bilo bolj prav. Ostalo (pri guacamolah) pa je enako.
Zraven si ponudite kozarec hladnega piva, ki bo lepo pogasil plamene čilija.


Ni komentarjev:

Objavite komentar