sobota, 11. februar 2017

Holzknecht Ofenkartoffel

Gozdarski krompir iz pečice, ali nekaj takega. Tako pripravljen krompir sem enkrat poskusila v Obertauernu, mislim da v Lurzer Alm, v časih, ko še ni bila tako industrijsko naravnana restavracija. Spominjam se krompirja v olupku, napolnjenega s čebulo, špehom, peteršiljem, kislo smetano in sirom. Bilo je imenitno – na terasi v pancarjih, ko je skozi meglico sijalo sonce in naletaval sneg. Takrat se mi je priljubil.
Čeprav sem imela na razpolago tudi nekaj bolj jasnih in kontrastnih fotografij mojega krompirja, sem se odločila prav za to, ker me je spomnila na megličavost sončne in snežne atmosfere v Obertauernu.




večji krompirji
slanina
čebula
peteršilj
kisla smetana
ementaler
sol
Krompir skuhamo v olupku, ga podolžno prerežemo na pol in izdolbemo meso, tako da ga ob olupku ostane še približno pol do enega centimetra, odvisno od velikosti krompirja. Izdolben krompir pretlačimo in mu dodamo na majhne koščke narezano slanino in čebulo (lahko ju prej še malo prepražimo, ni pa nujno), nasekljan peteršilj, nariban sir in malo kisle smetane. Solimo in vse skupaj dobro pretlačimo in premešamo. Izdolbene polovice krompirja napolnimo s pripravljenim polnilom in jih pečemo v pečici na 180 stopinjah, da po vrhu zlato porumenijo. Najbrž kakšne pol ure.


Ni komentarjev:

Objavite komentar