ponedeljek, 27. februar 2017

Rumov kolač

Rumovo pecivo je eden izmed mojih praspominov iz otroštva. Spomnim se obiska pri sorodnikih v Laškem, belih, kasetiranih okvirjev za okna, svetlega hodnika in malo temnejše kuhinje, kjer se je nahajalo čudovito pecivo. Ne vem, če je bil ravno rum, ker ga otroku najbrž ne bi dali. A okus namočenega peciva je bil prav podoben.
Recept sem poiskala na spletu, pravzaprav gre za kombinacijo več receptov s spleta in moje domišljije, ki je v tem primeru bazirala na praspominu. Dodala sem še marelično marmelado in čokoladni preliv. Rezultat je bil osupljiv. Slastno in mehko, v ustih topeče se pecivo. Zetom je bilo všeč.
Ker kvadratnega modela za pecivo nimam, sem kolač spekla v obliki torte. Če sledim praspominu, bi moral biti kolač postrežen v kockastih rezinah. Kljub trikotnikom je bil okus enako bajen.


4 jajca
100 g sladkorja
100 g masla
1 dl mleka
100 g moke
1 pecilni prašek
8 žlic kakava v prahu
10 žlic ruma
200 g marelične marmelade
70 g jedilne čokolade
50 g masla
Beljake stepemo. V drugi posodi penasto stepemo rumenjake s sladkorjem, nato dodamo še maslo. (Na tem mestu so mi razpadle metlice mojega mikserja. Sic.) Če nam med stepanjem razpadejo metlice mešalca, stepamo naprej ročno. Vtepemo še mleko, zatem še moko s pecilnim praškom in kakav. Rahlo vmešamo še stepene beljake. Testo spečemo v kvadratnem modelu za pecivo, ki smo ga prej namazali z maslom in posuli s kakavom. Pečemo ga pol ure na 180 stopinjah.

Biskvit prerežemo na pol, ga namočimo s polovico ruma in premažemo s polovico marelične marmelade, ki smo jo predhodno pogreli (da je bolj tekoča). Na to poveznemo drug del biskvita, ki ga po vrhu namočimo s preostalim rumom in spet premažemo z vročo marmelado. Preko kolača prelijemo še s čokoladnim prelivom, ki smo ga v bain marie pripravili iz čokolade in masla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar