petek, 24. februar 2017

Namazi

Ob avokadovih smrekicah in polnjenih jajčkih, smo imeli na mizi še dva namaza s skuto. Recepte prepišem, kot jih je zapisala Sharon.
Še eno opravičilo - žal namazov nisem slikala vsaksebi in ju imam oba hkrati na sliki skupaj s polnjenimi jajčki, za katere recept najdete blizu tega zapisa v blogu.



Rdeči namaz
V skuto sem zamešala domači rdeči pesto. Količin ne vem, ker običajno delam vse bolj po občutku in videzu. Ne sme biti čisto rdeče, ne pa tudi bledolično. Rdeči pesto sem naredila in slastnih siciljanskih sušenih paradižnikov. V mikser sem enostavno dala na grobo narezane paradižnike, mediteranske začimbe, domač čili (vendar pazljivo) in olivno olje. Ker so paradižniki že sušeni s soljo, pripravka ni potrebno še posebej dosoljevati, važno je, da je kozarček dobro prekrit z oljem.

Zeleni pesto
V skuto sem dodala čemažev pesto, zaradi časovne oddaljenosti in mojih trenutnih navdihov pri kuhariji pa ne vem več točno, ali sem spotoma še kaj improvizirala. Stavim, da sem, vendar se ne spomnim več.

Ni komentarjev:

Objavite komentar