nedelja, 4. avgust 2013

Biskvit s sadjem

Po raznih (seveda uspešnih) poskusih, ko sem spekla že nekaj različnih sladic s sadjem – od krostat, štrudljev z vlečenim in listnatim testom, pa do pit, je seveda ostala še različica sladice, kjer sadje zapečemo v biskvitu. Pa še oni dan si je John zaželel ravno takšne sladice. Sestavine sem imela, čas tudi, zato ni bilo ovir, da se ne bi spoprijela z njo. Naredila sem le eno napako. Sadje sem nekoliko prepozno porinila v biskvit. Pri tej sladici namreč v pečico najprej denemo samo testo, da se od spodaj nekoliko zapeče, po kakšnih petih do desetih minutah pa vanjo potopimo še sadje. V nasprotnem primeru, če bi na testo nadevali sadje že na začetku peke, bi se potopilo na dno, ga tako razmočilo in ne bi dobili kompaktne in enovite biskvitne podlage. Jaz pa sem to storila nekoliko prepozno, ko se je biskvit že skoraj zapekel. Tako sem s težavo vgravirala sadje v biskvit. A je šlo, sicer ne popolnoma potopljeno, kot bi moralo biti. Rezultat je bil kljub temu odličen. Dober biskvit s sočnim sadjem. Kot nalašč za poletne dni, ko nam ne teknejo mastne kreme.


6 jajc
100 g sladkorja v prahu
1 vaniljin sladkor
150 g masla
100 g kristalnega sladkorja
250 g moke

Jajca in maslo damo iz hladilnika nekaj prej, da se navzamejo sobne temperature. Sadje narežemo na koščke želene oblike in velikosti. Beljake stepemo, na koncu stepanja dodamo še kristalni sladkor tako, da dobimo čvrst sneg. Rumenjake penasto stepemo skupaj s sladkorjem v prahu, vaniljinim sladkorjem in maslom. V rumenjakovo zmes z metlico postopoma rahlo vmešamo beljake in presejano moko. V pekač, obložen s pergamentnim papirjem nadevamo testo. Namesto pergamentnega papirja lahko za pekač uporabimo maslo in potreseno moko. Če pa imamo pekač za torte s snemljivim dnom, je najbolje dno obložiti s pergamentnim papirjem, obod pa namazati z maslom in posuti z moko (skoraj doktorat iz oblaganja pekača). Testo pečemo na 180 stopinjah pol do tri četrt ure, odvisno od oblike in velikosti pekača. Sicer ne pozabimo po petih do desetih minutah peke testa, vanj potopiti pripravljenega sadja. Za to dejanje moramo ujeti pravi trenutek. Tako kot pri vseh rečeh, je tudi pri kuhi potrebna koncentracija.

Ni komentarjev:

Objavite komentar