nedelja, 4. avgust 2013

Omaka iz gob šitaki

V domači skrinji so se znašle tudi gobe šitaki. Verjetno sta jih stric in teta dobila od priznanega slovenskega gobjeslovca. Poreklo mi torej ni bilo natančno poznano, gotova pa sem bila, da so gobe odlične. Jaz sem omaki za okus dodala še malo prej namočenih suhih jurčkov, ki sem jih ravno imela na zalogi. Ni pa nujno. Gobe šitaki sicer nimajo tako močnega okusa kot nekatere druge vrste gob.


oljčno olje
1 rumena čebula
1 rdeča čebula
6 strokov česna
gobe šitaki
majaron, lovorjev list, rožmarin
sol, poper
1 manjši krompir

Na oljčnem olju steklasto prepražimo nasekljani čebuli. Ob koncu praženja dodamo še na lističe narezanih pet strokov česna. Malo premešamo in dodamo narezane gob, začimbe in nasekljana peteršiljeva stebelca. Posolimo in popopramo. Najprej nekaj časa pražimo, nato pa zalijemo z vodo, toliko, da prekrije gobe. V omako na drobno naribamo krompirček (za zgostitev namesto moke). Gobice po pokrovko dušimo še kakšnih petnajst do dvajset minut. Tik pred koncem dodamo še na zelo drobno nasekljan strok česna in nasekljan peteršilj. Mi smo danes gobice jedli s popečeno polento. Po okusu si lahko nanje naribamo tudi malo parmezana.

Ni komentarjev:

Objavite komentar