sobota, 13. julij 2013

Bučke v omaki

Ena izmed jedi moje mame, ki sodi v moj nostalgični nabor. Tako zelo, da nisem zadovoljna, če jo mama pripravi drugače, kot jo je nekoč. Mama je namreč zelo ustvarjalna kuharica in nikoli jedi ne pripravi enako. Posebej ne v novejših časih. Jaz pa si jedi iz majhnih časov zaželim prav takšne, kot so bile takrat. In tele bučke sem pripravila na tak način. To je najboljša omaka iz bučk za moj okus.



Za 4 osebe
olivno olje
1 velika bučka ali več manjših
1 čebula
3 stroki česna
1 manjša paprika
1 večji paradižnik
majaron
sol, poper
peteršilj

Bučko olupimo, izdolbemo semena (pri manjših ni treba) in jo naribamo. Na olivnem olju prepražimo nasekljano čebulo, narezano papriko in na lističe narezan česen. Dodamo na kockice narezan paradižnik in še malo pražimo. Dodamo majaron in naribane bučke. Solimo in popramo. Premešamo, pokrijemo in kuhamo na majhnem ognju dvajset minut do pol ure. Proti koncu kuhe dodamo še nasekljan peteršilj.
Tokrat smo jih jedli s polpeti in v ponvi spečenim krompirjem. Polpeti so lahko različni, vsi pripravljeni na mamin način. Iz mletega mesa, bučk, z mlado čebulo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar