nedelja, 24. februar 2013

Domači tortelini

Doma narejene pašte sem se že večkrat lotevala. Prej sem jo valjala na roko in je bila na ugriz bolj čvrsta. Zdaj jo pripravljam z ročnim strojčkom, ki mi ga (si) je prinesel dobri zimski mož. Domače testenine so posebno doživetje, ki se nikakor ne morejo primerjati s tistimi kupljenimi. Tudi natančno vemo, kaj je v njih in se ne sprašujemo, če je vanjo zašlo kakšno zdravilo za tekmovalne konje. Recept za testo najdemo tudi v duhovito prevedenih navodilih za strojček, jaz pa sem ga povzela kar po Novakovih in se je obneslo.



testo
400 g ostre moke
3 jajca
voda po potrebi
polnilo
genovski pesto
omaka
olivno olje
na lističe narezan česen
sesekljana sredica paradižnikov
sol
sveže mediteranske začimbe (bazilika, origano, timijan)
parmezan

Iz moke in jajc zamesimo homogeno testo. Vodo dodajamo po žlicah šele takrat, ko po pridnem mesenju, še nismo uspeli dobiti voljne kepe testa svilnatega občutka. Testo počiva pol ure. Razrežemo ga na manjše kose in ga v strojčku najprej razvaljamo na debelejše krpe, potem le te denemo še preko stopnje, ko sta valjčka najbolj skupaj. Iz testa s kozarcem izrežemo kroge, na sredino denemo polnilo, robove namažemo z beljakom in jih stisnemo skupaj tako, da dobimo prepognjene polkroge. Iz teh oblikujemo torteline. Ta postopek oblikovanja sem si pred pripravo ogledala na hrvaški strani coolinarika (domaći tortelini). Iz obreznin sem naredila kepo testa in s strojčkom naredila široke rezance. 
Pripravljene denemo v krop in jih kuhamo nekaj minut. Tile na sliki so polnjeni z genovskim pestom in preliti s paradižnikovo omako. Za to omako na olivnem olju prepražimo na lističe narezan česen, dodamo drobno sesekljano paradižnikovo sredico, posolimo in pokuhamo. Dodamo lahko mediteranska zelišča (v tej sta timijan in origano), ki naj bodo sveža, ker nimajo tako močnega okusa. Na koncu še svežo baziliko (ta pa ima najmočnejši okus sveža) in nariban parmezan po želji.

1 komentar:

  1. Nisem vedela, da si taka mojstrica. Testo bi jaz že naredila, oblika pa bi bila.... Kaj vem? Lp, Vesna

    OdgovoriIzbriši