petek, 1. februar 2013

Medblog, ki ni jed

Danes sem po poptv videla, da bodo imeli novo kuharsko oddajo Ana kuha, ki ima bojda tudi blog. Polna energije, tako tudi blogi, pravijo. Moram it pogledat na to stran. To me je nekoliko vznemirilo, ker sem opazila, da je ime oddaje sestavljeno na enak način kot moje, le da ima presledek. In ona je A, jaz pa sem Ž:)
Moram pa vam povedat, da sem se imena za moj blog spomnila neodvisno od tega, saj ga že, kot lahko opazite pišem že dobrih deset dni, nevede, da obstaja stran s podobno sintagmo imena.

Sem se vrnila, čez pet minut in h gornjemu besedilu dodala še tole:
Ne, blog k sreči nima podobno sestavljenega imena, reče se mu ljubeznipolnaskleda (ime oddaje pa je bilo objavljeno šele danes). Ampak ozadje ima enako iz googlovega blogerja, kot ga imam jaz pri kuharskem delu (roza črtasto). Ma, ne bom ga spreminjala. Me je navdihnilo za to vsebino in naj takšno tudi ostane.
Pojdite pa le pogledat tja, je veliko jedi in s fotografijami prikazana tudi njih priprava. Zelo v redu. Gotovo je vanj vloženega veliko skrbnega dela in ljubezni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar