sreda, 20. februar 2013

Jurski rösti

Bila je nedelja. Doma sem imela, poleg osnovnih sestavin, nekaj slanine in že naribanega sira. Trgovine so bile že zaprte. Kaj bi lahko naredila za hitro kosilo? Kaj nismo na smučanju jedli nekih jedi iz krompirja, čebule, slanine in sira? Spečeno v preprosti kovinski ponvi? Rösti. Osnovna različica je iz krompirja, jurska pa ima tudi čebulo, slanino in sir.



krompir
maslo
čebula
slanina (ne premastna)
sir (pravijo, da grojer)
sol
poper

Po vseh različicah receptov, se krompir v olupku na pol skuha že dan prej. Jaz ga nisem, ker sem se tega, da bom pripravila jurski rösti, domislila šele kakšno uro pred načrtovanim obedom. Pravijo tudi, da ko je krompir (na pol) skuhan, vodo odlijemo in še kakšni dve minuti kuhamo, da voda iz krompirja odpari. Na maslu (jaz sem kar na olivnem olju, da je bilo bolj zdravo), prepražimo nasekljano čebulo, potem še slanino. Na to mešanico naribamo krompir, posolimo in sveže zmeljemo poper. Vmešamo še nariban sir in denemo v ognjevarno posodo in v pečici spečemo. Izdatna in nasitna jed. Ta švicarska jed gre dobro z zeljno solato (z malo cele kumine) in kozarcem piva po receptu mojega pradeda. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar