četrtek, 28. februar 2013

Šalša enčilada

Tole omako sem pripravila k tuninem steaku. K tuni prija nekaj močnega. Novakovi priporočajo hariso. Jaz pa doma nisem imela sestavin v ustreznih količinah, zato sem pač uporabila tisto, kar sem našla v kuhinji. Na koncu je je še nekaj ostalo in sem jo shranila v kozarčku, prelito z olivnim oljem. In počakala je še na doma pripravljene rezance.


oljčno olje
rdeč čili
nekaj strokov česna
peteršilj
rdeči poper
sveže mleti poper
ščepec soli
malo belega vina

Na oljčnem olju na hitro prepražimo na koščke narezan česen in na kolutke narezan čili (skupaj s semeni). Dodamo še nasekljan peteršilj in rdeči poper. Premešamo. Dodamo ščepec soli in nekaj sveže mletega popra. Zalijemo z malo belega vina in pustimo, da tekočina povre. Gornja slika je iz te faze. Omako sesekljamo v sekljalniku in jo ponudimo k jedi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar